Par KAC

VALSTS UN PAŠVALDĪBAS VIENOTAIS KLIENTU APKALPOŠANAS CENTRS

2014.gada pirmajā pusē tika īstenots pilotprojekts, kas sniegs iespēju izvērtēt divas pieejas, kā efektīvāk un ērtāk iedzīvotājiem un uzņēmējiem nodrošināt valsts iestāžu pakalpojumu saņemšanu. Šī pilotprojekta veiksmīgas īstenošanas rezultātā, ļoti iespējams, jau nākotnē visā Latvijā tiks izveidots Valsts vienotais klientu apkalpošanas centru tīkls.

No 2015.gada 1.oktobra Strenčos sāka darboties Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Klientu apkalpošanas centrs atrodas Rīgas ielā 7 līdzās  Tūrisma informācijas centram.

Strenču valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centrā pieejami šādi pakalpojumi:

  • Valsts sociālas apdrošināšanas aģentūra (VSAA)
  • Valsts ieņēmumu dienests (VID)
  • Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP)
  • Lauka atbalsta dienests (LAD)
  • Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA)
  • Valsts darba inspekcijas (VDI)
  • Valsts zemes dienesta (VZD)
  • Uzņēmuma reģistrs (UR)
  • Lauksaimniecību datu centrs (LDC)

 

Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru, tā vietā, lai apmeklētu katru valsts iestādi un pašvaldību atsevišķi – tā ir priekšrocība, ko ikvienam piedāvā Valsts un pašvaldību vienotais klientu apkalpošanas centru tīkls.

https://youtu.be/AwVcOSmbYu0